01 July, 2013

Spring Macro



















48 comments:

  1. Wiem, ze lubisz robić zdjecia z kroplami wody i świetnie Ci to wyszło. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Lindo demais! ADOREI! beijos,chica

    ReplyDelete
  3. Siempre me sorprendes gratamente! Fantásticas fotos!!!

    ReplyDelete
  4. Mucha pod prysznicem świetna:) Cała reszta- też!

    ReplyDelete
  5. Wow, masz wielki talent!

    ReplyDelete
  6. Un muy interesante trabajo de macrofotografía, saludos cordiales, Rodisi

    ReplyDelete
  7. Espectaculares y detalladas fotos,las gotas perfectas!!

    Un Saludo

    ReplyDelete
  8. Bardzo podoba mi się makra, Patrycja!. Różnią się one do tego, co występuje zazwyczaj. Będę oglądać swoją pracę. Pocałunki z Hiszpanii :)

    ReplyDelete
  9. I like your water effects. Well done.

    Greetings,
    Filip

    ReplyDelete
  10. Unas imágenes muy originales.. Enhorabuena..

    ReplyDelete
  11. Wonderful, very beautiful!
    Thanks for visiting my blog ... Greetings and have a nice evening.

    ReplyDelete
  12. Beautiful images dear Patrycja, the water droplets are sparking like diamonds, especially on the spider web, diamonds suspended on a cobweb trapeze.
    xoxoxo ♡

    ReplyDelete
  13. Excelentes fotografías! Muchas gracias por la vista, te dejo un fuerte abrazo.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. I love the thistle seed pod. Your photography is great.
    Hugs

    ReplyDelete
  15. Jak ja chciałabym robić takie zdjęcia! Te kropelki są cudne!
    Lubię Cię! :)
    marta

    ReplyDelete
  16. Niesamowicie ujęte piękno kropel. :)

    ReplyDelete
  17. Beautiful pictures, the drops looks like pearls.
    Regards, Irma

    ReplyDelete
  18. I´m always so in love with your great pictures <3

    xx from Bavaria, Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    ReplyDelete
  19. wszystkie są super. ale szczególnie podobają mi się 1, 4, 6, 7, 8, 9 i 11 ♥
    żebym tylko ja tak umiała, a robiłam bym zdjęcia codziennie

    ReplyDelete
  20. Prawdziwa magia, cudne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. Przepiękne! :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  22. kapitalne zdjęcia. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    obserwuję :)

    ReplyDelete
  23. Unas fotos espectaculares, me encantan, gracias por tu comentario, un saludo!

    ReplyDelete
  24. Niesamowite i spektakularne zdjęcia, wow ;)

    ReplyDelete
  25. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Mi najbardziej spodobał się ten owad zaplątany w pajęczynę, choć muszę przyznać że zazwyczaj brzydzę się takich widoków :P

    Dzięki za odwiedziny, też będę do Ciebie czasem zaglądać :)

    ReplyDelete
  26. Maravillosas fotos, son una preciosidad.
    Enhorabuena.

    ReplyDelete
  27. Piękne ujęcia...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  28. wow!!!!
    Ganz wundervolle Bilder!!!!
    Mein Kompliment!
    Liebe Grüsse aus der Schweiz
    Nathalie

    ReplyDelete
  29. Incríveis. Um grande espetáculo.
    Fotos para ver toda hora.
    Um bom dia.

    ReplyDelete
  30. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac!
    Są po prostu świetne!
    Zazdroszczę !
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  31. fantastyczne zdjęcia, niesamowicie udane ujęcia pajęczyn, po prostu cudo!!!

    ReplyDelete
  32. Genialne ujęcia! Podobają mi się zdjęcia z wodą i kroplami, a te przypadły mi do gustu :D

    ReplyDelete
  33. swietne zdjecia, jakim aparatem robisz?

    ReplyDelete
  34. ciekawe macro! :D
    http://charlie-fotografia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Inspirujące zdjęcia :3

    ReplyDelete
  36. Świetne fotki - jestem pod wrażeniem!

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasów, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  37. Jestem ogromną fanką Twoich zdjęc, nie mogę się wręcz na nie napatrzec <3

    ReplyDelete
  38. Rewelacja.
    Wybacz mi. Chyba nie będę wchodzić na Twojego bloga bo strasznie SIEBIE dołuję.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    ReplyDelete

Dziękuję za miły komentarz i słowa :)
Thank you for your kind comments :)


~ Patrycja (photoopassion)