01 July, 2013

Spring Macro



















52 comments:

  1. Preciosas fotografías!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. Wiem, ze lubisz robić zdjecia z kroplami wody i świetnie Ci to wyszło. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Lindo demais! ADOREI! beijos,chica

    ReplyDelete
  4. Siempre me sorprendes gratamente! Fantásticas fotos!!!

    ReplyDelete
  5. Lindas fotos Patrycia.
    Fiquei encantado com seu trabalho.
    Agradeço a visita ao meu blog.
    Estou me tornando um seguidor do seu blog e espero ter o prazer de ter você como seguidora do meu blog também.
    Um ótimo dia para você.
    Beijos do Brasil

    ReplyDelete
  6. Mucha pod prysznicem świetna:) Cała reszta- też!

    ReplyDelete
  7. Wow, masz wielki talent!

    ReplyDelete
  8. Un muy interesante trabajo de macrofotografía, saludos cordiales, Rodisi

    ReplyDelete
  9. Espectaculares y detalladas fotos,las gotas perfectas!!

    Un Saludo

    ReplyDelete
  10. Bardzo podoba mi się makra, Patrycja!. Różnią się one do tego, co występuje zazwyczaj. Będę oglądać swoją pracę. Pocałunki z Hiszpanii :)

    ReplyDelete
  11. I like your water effects. Well done.

    Greetings,
    Filip

    ReplyDelete
  12. Unas imágenes muy originales.. Enhorabuena..

    ReplyDelete
  13. Wonderful, very beautiful!
    Thanks for visiting my blog ... Greetings and have a nice evening.

    ReplyDelete
  14. Beautiful images dear Patrycja, the water droplets are sparking like diamonds, especially on the spider web, diamonds suspended on a cobweb trapeze.
    xoxoxo ♡

    ReplyDelete
  15. Excelentes fotografías! Muchas gracias por la vista, te dejo un fuerte abrazo.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. I love the thistle seed pod. Your photography is great.
    Hugs

    ReplyDelete
  17. Jak ja chciałabym robić takie zdjęcia! Te kropelki są cudne!
    Lubię Cię! :)
    marta

    ReplyDelete
  18. Niesamowicie ujęte piękno kropel. :)

    ReplyDelete
  19. Beautiful pictures, the drops looks like pearls.
    Regards, Irma

    ReplyDelete
  20. I´m always so in love with your great pictures <3

    xx from Bavaria, Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    ReplyDelete
  21. wszystkie są super. ale szczególnie podobają mi się 1, 4, 6, 7, 8, 9 i 11 ♥
    żebym tylko ja tak umiała, a robiłam bym zdjęcia codziennie

    ReplyDelete
  22. Prawdziwa magia, cudne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. Przepiękne! :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  24. kapitalne zdjęcia. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    obserwuję :)

    ReplyDelete
  25. Unas fotos espectaculares, me encantan, gracias por tu comentario, un saludo!

    ReplyDelete
  26. Niesamowite i spektakularne zdjęcia, wow ;)

    ReplyDelete
  27. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Mi najbardziej spodobał się ten owad zaplątany w pajęczynę, choć muszę przyznać że zazwyczaj brzydzę się takich widoków :P

    Dzięki za odwiedziny, też będę do Ciebie czasem zaglądać :)

    ReplyDelete
  28. Maravillosas fotos, son una preciosidad.
    Enhorabuena.

    ReplyDelete
  29. Piękne ujęcia...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  30. wow!!!!
    Ganz wundervolle Bilder!!!!
    Mein Kompliment!
    Liebe Grüsse aus der Schweiz
    Nathalie

    ReplyDelete
  31. Incríveis. Um grande espetáculo.
    Fotos para ver toda hora.
    Um bom dia.

    ReplyDelete
  32. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac!
    Są po prostu świetne!
    Zazdroszczę !
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  33. fantastyczne zdjęcia, niesamowicie udane ujęcia pajęczyn, po prostu cudo!!!

    ReplyDelete
  34. Genialne ujęcia! Podobają mi się zdjęcia z wodą i kroplami, a te przypadły mi do gustu :D

    ReplyDelete
  35. swietne zdjecia, jakim aparatem robisz?

    ReplyDelete
  36. ciekawe macro! :D
    http://charlie-fotografia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetne fotki - jestem pod wrażeniem!

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasów, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  38. Jestem ogromną fanką Twoich zdjęc, nie mogę się wręcz na nie napatrzec <3

    ReplyDelete
  39. Rewelacja.
    Wybacz mi. Chyba nie będę wchodzić na Twojego bloga bo strasznie SIEBIE dołuję.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    ReplyDelete

Dziękuję za miły komentarz i słowa :)
Thank you for your kind comments :)


~ Patrycja (photoopassion)